27 Mart 2014 Perşembe

hafta sonu...güzel bir kahvaltı...çatalca inceğiz mağaralarında mangal keyfi...


       Aydınlık bir sabaha günaydın dedik bugün ve dilerim tüm günümüz böyle aydınlık geçer.
En son yazımda bebişin cinsiyetini öğrenme ihtimalimiz olacağını söylemiştim  ki maalesef c.tesi günkü randevumuzda doktorumuz bişey söylemesi için bir hafta daha geçmesi gerektiğini söyledi. Ama bebişi otururken ,hareket ederken görme şansımız oldu J
Pazar günüde kahvaltıya arkadaşlarımız geldi. Güzel bir kahvaltı ve sohpet sonrası havanında güzel olması sebebiyle bir yerlere gidelim dediler ve soluğu Çatalca İnceğiz mağaralarının orda aldık. Gerçi çıkarken nereye gideceğimizi bilmediğimiz için hiç hazırlıksız çıktık ve mangala karar verincede manzara güzel ama köftesi dondurucudan çıkan bir ızgara yedik ki ben pek lezzet alamadım. Üstelikte piknik alanı yerlerinde istediğiniz herşey geliyor ama ekstra herşeye bedelinin üzerinde fiyatlar ekleniyor. O yüzden manzara ve temiz hava sebebiyle gitmenizi tavsiye ederim ama ne yiyeceğinize ve nerde yiyeceğinize iyi karar vermek lazım;)
   Yemeklerden lezzet alamasamda açık havada güzel bir gündü.
 
 

 

( Bu resmi netten buldum : ) Geceki halini de görün istedim;) Bu merdivenlerden mağaralara çıkılıyor. Gerçi ben en üsttekilere çıkamadım malum durumum sebebi ile :) Ama u.candan duyduğuma göre mağaralarda mutfak , oda vs.hep oyulmuş. Bildiğiniz ev gibi yani;)

Buda tarihçesi ;)

 

mağaranın içi karanlık çıkınca bende mağaradan gözüken manzarayı çekiyim dedim ;)
 
mangal yeri girişimiz...
ilerde çocuk parkı ve üstü kapalı oturma yerleride var...
vee mangaldan sonra çay keyfi : ) Tabi ben değerlerim düşüklüğü sebebi ile açık bi tanecik içebildim ama : ( olsun yinede açık havada iyi geldi :)
 
 

Hiç yorum yok: