14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 07 kasım 2012 çarşamba

 

Kafam bozuk...

    Dün iş dönüşü annem ve babamla teyzemi ziyarete gittik. Ev her zamanki gibi doluydu ziyaretçilerle. Ablam, kuzenler falan...derken sohpet muhabbet ziyaret...kuzenimle muhabbet biraz uzayınca teyzem ve ablam sızlanmaya başladılar yeter muhabbet ettiniz birazda bize bakın diye :)) Tabi sonrasında hepsiyle ayrı ayrı zaman geçirmeye çalıştım ve eve vardığımızda saat onikiye geliyordu .
    Sabah uyandığımda ise kafamı yastığa gömmek istedim adeta :((( uyku uyku uykuuu...:(((
Üstelik yapmam gereken ve zamansızlık , yorgunluk yüzünden erteledğim işleriminde kafamda meşgul ettiği yer yüzünden iyice yorgun ve ümitsiz hissettim bu sabah :(  Tüm bunlara rağmen kalkıp giyindim ve kaçırmak üzereyken servise yetiştim. Bari yolda biraz kestiriyim diye düşündüm ve yağmurun sesiyle gözlerim açıldı...artık kış geliyor galiba...gitti koskoca yaz ve ben denize bile sadece bir kez girebildim...üstelikte bugün üşüyorum... bir kere olumsuz düşünmeye gör lokomotif gibi sıralanıveriyor bir bakmışsın hepsi... Dün benim içinde u.can içinde yoğun bir gündü  gün içinde görüşemediğimiz gibi akşamda anaannemlerde olduğum için konuşamadık.  Üstelik sabah kahvaltı yaparken de dişim kırıldı :(
    Az önce bu olumsuz düşünceleri artık üstümden atmak için yapmayı ertelediğim herşeyi bi not defterine maddeler halinde yazdım. Artık gün içinde ne kadarını elimine edersem kardır ;) Bakalım ne kadar başarılı olucam.
    Memnun değilim bu halimden .O yüzden artık kurtulmak zamanı bu olumsuzluklardan , silkinmek zamanı şöööle bi güzel ;) 

Hiç yorum yok: