14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 28 ekim 2012 pazar

Biz söz verdik, sözlendiiik :)
28 EKİM PAZAR GÜNCESİ

    Evet şöyleydi böyleydi derken sonunda teyzemin ameliyatından önce sözün olmasına karar verdik hep birlikte :)  Sabah kalkışım stresti.Ardından U.can la konuştuk.Normalde o daha stres olmasına rağmen bana biraz telkinlerde bulundu. Teyzoşlarım öğleden önce geldiler ellerinde yaptıkları nefis yiyceklerle. Üsütne birde annemin ve kardeşimin yaptıkları. Bu arada ev halkı beni kendi halime bırkamış olup benden bişey beklemedi :) Bende öğleden sonraya kadar onlarla ve gelenlerle oyalandım. Öğleden sonrada kardeşimle kuaför randevumuza gittik. Ben istediğim modeli anlatmıştım zaten. Ama saçlarım yapılınca benim anlattığım modelle alakası yoktu :))) Allahtan fransız kadınları gibi maşalar kafama yapıştırılmış haliyle gayet şık gözüküyordu :D Hal böyle olunca istediğimiz modelin olmamasını pekte dert etmedik. Israrla makyajım az olsun şöyle olsun böyle olsun dedim. Oda hiç anlattığım gibi olmamakla beraber iyiydi :D  Eve gittiğimizde saçım ve makyajıma ilk tepki çok güzel oldu. Tabi adettendir sonradan büyük yenge falan acaba açsamıydın şunumu yapsaydın ( hoş o saatten sonra sanki bişey yapabilirmişim gibi :) ) diye fikir verdiler :)  Herneyse geliyolar geldiler derken  korna sesleriyle geldiler ve küçük dayımdan ilk eksiyi aldılar :) Kız vericek olmanında sıkıntısıyla bu cüretkarlık fazla geldi herhalde :)) Bende saf saf onlar değildir desemde onlar olduğunu görünce merak etme dayıcım ben frıça atarım u.cana dedim. O kornayı onun bastırmayacağını başkalarının kurbanı olduğunu bile bile :)
    Gelir gelmez bi telaş kahveyi yapmaya girişti sevimli mutfak ekibim benim daha erken biraz otursunlar yaa diye sızlanmalarıma rağmen. :) Allah ım kahveler yapıldı tepsi donatıldı. Bu seferde bu devasa tepsiyi dökmeden nasıl götürürüm ağzına kadar doldurmuşsunuz diye sızlandım ama dinleyen kim. Elimde tepsiyle kendimi mutfak kapısınd abuldum.Bi yandan da elinde fotoğraf makinası gülümse diyen kardeşime poz verip daldım içeriye :) Anaannesinden başlayıp kahveleri dağıtıım. Tam içeri girdim ki diğer kahveleri alıcam o ara isteme verme hepsi olup bitmiş bir alkış koptu ben ne olduğunu anlayamadan ...hoş u.can içerde olmasına rağmen o bile anlayamamış.. :) Derken nişan seranomisi yüzükler , resimler falan derken gecenin sonunda aynı kişileri nerden baksna üçer kez öptüm :)) Hatta uğurlarken dedim daha öpüp bayıltmıyım sizi ama dinleyen olmadı baktım yine öpüyoruz birbirimizi :))  Ben yüzük ve resimlerden sonra mutfakta aldım makinayı elime sevimli gözleri ışıl ışıl mutfak ekibimin bi ton resimlerini çektim :) O kadar stresten sonra birazda eğlence vakti olsun deyip ;) Yalnız gecenin sonunda resimlerdeki manzara kendini kasmaktan gülümsemeyi bile unutan bir u.can :) üstelikte resimlerde beni şööle bi kenara atmış benden habersizmiş gibi pozları vardı :)) Tabi ona sorarsam heyecandan ne yaptığını biliyormuymuş.Hadi kimse uyarmamış ben neden uyarmamışmışım...iyi de kim beni uyarmış ki:))))
     Eğlenceli bir söz , güzel bir gün oldu tüm heyecan ve stresimize rağmen :)

Hiç yorum yok: