14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' in güncesi 14 ekim 2012 pazar

sürpriz bir pazar


     
  Ekim ayında yazdan kalma bir pazardı adeta. Hava günlük güneşlikti. Benimse  bademciklerim şişti : ( İlacımı alıp u.canla çıktım. Heryerde trafik kapalı nereye gitsek gitsek derken sahil yolunda bulduk kendimizi. Bi yerde u.can “ biliyomusun burada ayaklarını suya koyabiliyosun dedi. Tabi o ara yüzüne değilde denize baktığım için “öylemiii “dedim hevesle :D Ama kafamı çevirdiğim zaman suratının halini görünce “ama havada sıcak” diyebildim sadece : ) Çünkü geçen haftasonu rüzgar olmasına rağmen ayaklarım suda bir sürü çektiğim resimleri görmüş dikkat et hasta olmayasın demişti. Nitekim bu hafta hastayım işte. “ Yaramaz çocuk gibisin , hava güzel olsada hatırlatırım hastasın “ dedi. Tabi duymamış gibi yapıp dışarıyı izledim bende . Derken kendimizi S.Ahmette bulduk. Açık hava bir kafede güzle müzikler eşliğinde çay içtik. Şöyle ağaçların kokusunu içimize sindirdik. Arada dolaşan tombul kediyi sevdim : ) sevdik diyemiyorum çünkü u.can kedilerden hoşlanmıyor maalesef.
Yan taraftakilerin sıgara içmesi üzerine dumandan rahatsız olup biraz yürüyelim dedik. Ve tramvayı geçerken Sarnıcın orda bulduk kendimizi. U.can daha önce sarnıca hiç gelmedim deyince o gün bugündür deyip hadi girelim dedim : ) Daha önce biçok kez gittiğim sarnıcı bir kezde u.canla dolaşıp her köşesi üzerine yorumlarımızı paylaşıp resmen tek tek kolonları inceledik :D Bu niye farklı şu niye böyle, bu niye böyle diye : ) Bizi duyanda aynısından inşa edicez sanırdı. Bol bol resim çekmeye çalıştık çünkü karanlıkta resimler pekte muhteşem çıkmadı : ( sonra ben aşağı doğru giden merdiveni bulamayınca u.can bi daha dolaşalım belki görürüz dedi ama nafile..sanırım konser platformunun ardında kaldı orası..her neyse balıkları izlediğimiz bi ara durduk. Baktım u.canın çıkmaya niyeti yok “ çok sevdin galiba burayı, çıkmaya niyetin yok gibi “ dedim  : ) baktım yaklaştı yanıma ben balıkları izlerken kulağıma eğilip “ benimle evlenirmisin, eşim olurmusun….” ( noktalı yerlerde de bişeyler söyledi ama sanırım birden korku ile beraber bir heyecan sardı beni , hatırlayamıyorum o yüzden : ) tabi o zamana kadar konuşup gülen bana kal geldi..Ağzımı açıp bişey diyemedim. Öylece merdivenlere yöneldik. Sonunda sessizliği yine u.can bozdu.” Tamam hemen cevap verme ama konuş ya , sıkılıyorum “ Kal geldi birden korktum galiba dedim… her neyse sonuç itibarı ile evet dedim galiba gelgitler ve bi tür korkuyla : ) umarım hayırlısı olur hakkımızda .Eee…bindik bi alamete gidiyoruz kıyamete .. :D
İnşşAllah bi peri masalı olmasada sevgi ve saygı dolu eğlenceli bir masal olur bizimkiside :)

Hiç yorum yok: