14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 16 kasım 2012 cuma

 

Ama Haksızlık Buuu

   Allah ım ben ne yapıyorum diyorum dün geceden beri :(  Spor hayatım tüm hızıyla devam ediyor. Ve dün gece eve geldiğimde artık adım atıcak halim kalmamıştı. Yorgunluktan erkenden yattım. Üstelik o yorgunluğun üzerine bide bizimkilerden yüzünüzü görmüyoruz şikayetleri...Bir de daha içeri adım attım ki bizimkilerin yemek için beni beklediklerini gördüm. Tabi hemen üstümü başımı çıkarıp otrudum yemeğe. Oturdum oturmasına ama bu seferde o kadar sporun üstüne bu yemekleri yersem ben ne olurum diye düşünmeye başadım. Benim düşük yemek performansım annem ve babamın dikkatini çekincede yedim fırçayı. Açlıktan mı ölücekmişim. U.cana da sorarsan aman ola kas yapmıyacakmışım. O da onu dert etti söyleyip söyleyip duruyor. .Vallaha spor hayatımın ikinci günü ve ben ne yapacağımı şaşırdım. Üstelik spor salonunda ki en zayıf kız olmama rağmen hocanın benden beklentileri yüksek :D
Böyle giderse ben toparlayıp ev ve spor hayatımı dengeleyebilirmiyim, vücut olarak dayanabilirmiyim...artık hiç bilmiyorum...yorgun hissediyorum galiba...ama pes etmekte istemiyorum :((

Küçükken çok severek izlediğim çizgi filmelrden biriydi calimero :) Ortalığı karıştırır sonrada başına gelenlerden sonra " Ama haksızlık buuu " diye meşhur repliğini kullanırdı her bölümün sonunda :)

Bende Calimero gibi hissediyorum bugünn ... " Ama haksızlık buuu ..." 

Hiç yorum yok: