14 Mart 2014 Cuma

güneşli bir sabah ve sızlayan parmaklar : ( 05 mart 2014 çarşamba

güneşli bir sabah ve sızlayan parmaklar : (
 
 
    …güzel güneşli bir sabah…ama maalesef benim için çok güzel bir başlangıç diyemiycem. Dün tam dizi saatinde koltuğuma oturmuş “ Kurt Seyit ve Şura” yı izlerken filme kapılmış gitmişim.Bitmesine yakın u.cana kahve içermişin dedim.  Ve soluğu mutfakta aldım. Sütü tamda ısıtmış ve fincanlara dökücekken fincan yerin elime boca ettim ve gecem buz poşetleri ve dayanamadığım için gözyaşları içinde uykuya dalmamla bitti maalesef  : (  Halende iki parmakla yazıyorum bu satırları ağrısından.
Kendimi haşlamamı bir yana bırakıp filmden bahsedicek olursakta ilk bölümü özellikle de bir dönem filmi olduğu için benim ilgimi çekti.. Ama bence bundan sonrası daha önemli .Umarım çalıkışunda  yaşadığım hüsrana uğramam. Artık konusunun içinden çıkamaz hale gelince bıraktım izlemeyi…
Sonuçta baya emek verilmiş, umarım güzel devam eder : )

Hiç yorum yok: