14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 02 ekim 2012 salı

sıcak ...çok sıcak...
   Düne göre daha serin bir gün. Ve sabah saatlerinin serinliği iyi geldi bana. Dün nerdeyse baygınlık geçiricektim çalışmayan klima yüzünden. Arkadaşlar artık kafalarını ıslatmaya başlamıştı. Ben onuda yapamadım resmen fenalardaydım :(( Ama şükür bugün iyiyim ... Sabahtan bunaltan hava ve bir önceki gece saat ikide yatmam birleşince gün tam bir işkence oldu. u.can öğlen saati gelip beni bu boğucu ortamdan biraz kurtardı ama onunla doğru dürüst konuşamadım bile baygınlık geçirmekten... yemekten sonrada açılmayınca sen bana bi kahve ısmarla dedim artık..neyse içtim kahvemi . Beni firmaya bıraktığında tam biraz açıldım derken akşama kadar sürecek işkenceye devammm...üstelikte u.can adımı iyice uykucuya çıkardı bu son vukuattan sonra :((   Tam çekilmez olduğum bu öğlen arası beni bırakmadan önce sana bi soru sorucam dedim. " Beni ne kadar seviyosun " çok fazla düşünmeden cevap verdi.." Tuz kadar " diye :) Tabi o bu cevabı verirken ben N.Hikmetin daha edebi cevabını geçiriyordum aklımdan , o cevabı vermeyeceğini bile bile :))
'Ne kadar seviyorsun..?'' desen... O kadar işte..! Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin...!!! 
Olmadı dedim bilmiş bilmiş :) N.hikmet öyle söylememişti. Garibim çokta okumaya meraklı olmadığı için ne söylemiş peki dedi. Söylemem dedim kendin bul. Şimdi naapıyım gidip bütün kitaplarını mı karıştırıyım dedi haklı olarak :D peki dedim sevmek ve cehennem kelimelerini ipucu veriyorum ;) 
Tabi öğleden sonra aradı beni. " Yazıyorum ama googlede çıkmıyor " diye :))) dayanamadım tabi.Çabana sağlık deyip söyledim. Tabi bizimki bunada bi cevap buldu :) Dünyanın bilmem kaçı tuzla kaplıymış ve içinde cehennem geçen bu cevaba göre daha sevimliymiş :) Tamam dedim , öyle olsun .Tabi bu cevabıda duymak güzel. "Önemli olanda o , hoşuna gittiyse tamam" dedi :)
    Veee...u.canlara ziyaretimize gelince. Evi eniştem sayesinde kolay bulduk ve güzel geçti. Önceden tanışıyorlardı ve muhabbet dolu samimi bir ziyaret oldu. Herkes birbirinden memnun ayrıldı. 
Ama dönüş yolunda benzinlikte durduğumuzda gördüğüm gelin arabası bana bu işin sonunun buraya vardığını ve bir gün ailemden , odamdan ayrılıp gidiceğimi hatırlatınca nedense bi stres sardı beni ve uyuduğumda saat ikiye geliyordu... Sanırım bu konuda iyibi düşünüp kafamda bazı şeyleri oturtmam lazım. Yoksa hep gelgitlerle çok yorucu ...Herşeye rağmen tutunacağım tek şey sanırım u.cana duyduğum güven...
Eveet sabah sabah bu kadar ciddi düşünme yeter :) İşimize bakalım ;) 

Hiç yorum yok: