14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 11 ekim 2012 pazar

yarım bıraktığımız işler...



      Bi yerlerde okumuştum önceden. Yarım bıraktığınız işler , fikirler vs. zihninizde yorgunluğa bir süre sonrada bıkkınlığa dönüşür diye. Birden aklımda şimşekler çakmış gibi bu yazıyı hatırlayıverdim ve geçen cumadan beri işyerinde ne var ne yoksa biriktirdiğim , laızm olur dediğim evraklar vs. elden geçirip atıyorum. Ve halende bitirmiş değilim. Şu kadarcık alanda ne çok şey barındırmışım öyle:D Ama temizledikçe hafiflemiş hissettim gerçektende. Yolun çoğunu aldım sayılır artık. Burası bitince aynı işlemi evde de yapıcam inşşşAllah : ) Yeni yeni kararlarda alıyorum kendi adıma. Henüz çok fazla uygulayamasamda beni ufak ufak uyandırmaya , mutlu etmeye başladılar bile bu kararlarım ; )
Tüm bu fikirlerim arasında haftasonu yazlıkta yapılan aile toplantısı ve teyzemlerinde kahvaltıya gelmesiyle güzel geçirildi.. Bu işe bozulan da sanırım u.can oldu. Çünkü tek boş günü olan Pazar görüşemedik. Tabi ailemle olacağım için saygıyla karşıladı ama çokta hoşuna gittiğini söyleyemem ;) Hatta bi ara c.tesi günü kızdık galiba birbirimize ama hafta arası görünce barış tamtamları çaldı  : )  Gerçi bazen kızacağımı bilsede damarıma basıyor ama naapalım . Her gülün dikeni olur ;)

...bahçede eğlenirken çektiğim bi kaç kareyide eklemeden geçmiyim ;) 
bahçemizin kaplişleri :) 

bahçeden geriye kalan bi kaç biber ...
bahçede öyle pembe pembe görünce gel bakıyım dedim ekranıma :)

bahçemizde ikamet eden sırnaşık kedi Duman :) 

vee ....annemin ellerinden geçen bir saksı çiçeği :)

Hiç yorum yok: