14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 30 eylül 2012 Pazar

kim demiş c.tesi, pazar dinlenme içindir diye :(
...kim demiş c.tesi , pazar günleri dinlenme içindir diye :(  bazen hafta içinden daha çok yoruluyorum bugünlerde...özelliklede dün annem ve kızkardeşimle dolaşmaktan ayaklarıma kara sular indi..ne çok ihtiyacımız ve ne çok ihtiyamıza uygun olmayan ürün var şu piyasada...:(  helede kıyafaet almak istersen işin daha da zor...ya tek tip herkesle aynı şeyleri giymeye razı olacaksın ya da bir t-shirt bile alamadan eve döneceğin günler olucak :(  herneyse ben istediğim hiç birşeyi bulamadım tabi..ama değişik tasarımları olan bir mağazada güzel jile tarzı bir üst aldım kendime. (Resmini daha sonra ekliycem ;) C.tesiden tek karım bu jile ve ayaklarımın ağrısı oldu :) Tamda p.tesi günü spora yazılmak isterken sol bileğimi de hafiften incittim galiba..garip sinyaller veriyor...Bende Sertab ın Mutlu olmak için şarkısını dinliyorum bu satıları yazarken biraz moral bulmak için :)
 
    Ayrıca bugünde dinlenmek yok bana :) Akşama u.canlara gidiyoruz ailecekk :) Bakalım nasıl geçicek :) Birazdan elbiselerimi hazırlıycam, saçlarıma ise henüz karar vermedim malesef..nasıl yapsam çokta istediğim gibi değilmiş gibi geliyor zaten hep bana :D
Yani bugünde yoğun geçicek.Artık yarın işyerinde çalışırken dinlenicem herhalde ;)
Eveet...şimdilik bu kadar...seee you later  ;) :)

Hiç yorum yok: