14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 28 aralık 2012 cuma

Çarşıdayız :)

    Artık yavaş yavaş çeyiz hazırlıkları , alınacaklar derken cumartesilerim genelde anneme ait . Bu renkli görüntülerde geçen gün gittiğimiz kapalıçarşı gezimizden.Annem yapacağı ve alacağı herşeyin benim zevkime göre olmasını istediği için bu alışverişlerde genelde beraberiz.  Sırt çantam ve elimde ajandam aldıkça çiziyoruz üsünü bir bir ihtiyaçların. Birde takdir topluyorum alış veriş yaparken:) Yatak odasının sateni ve astarını alırken tezgahtar " Maşallah alacaklarınızı yazdınızda şimdi bir bir çiziyorsunuz da"  dedi :) Oradan da aradıklarımızı bulmanın sevinci ile ayrıldık :)
  Birde bu aralar kolye uçları, süsler, ayraçlar vs.vs gibi şeylerde  gözüme pek çarpan keçeleri görünce bi kaç tane alıp bende denemek istedim. Ve deneme amaçlı çingene pembesi ve lacivert aldım. Geçen gün bi kaç kalıp bişeyler kestim ama daha ne yapacağıma karar vermedim .Proje üretmem lazım önce :D
Bu yakalarda ilgimi çekti çarşıda. Bu aralar çok gördüğüm ama kafamda bişeye oturtamadığım :D Acaba bi tane alıp esofmanımın üstüne takıp sabah kahvaltısına öylemi otursam:) Hem aristokrat bi havam olur hemde bizimkiler biraz eğlenir :D
Annem ve babamı takip ederken telefonuma takılan renkli kareler :)

Hiç yorum yok: