1 Nisan 2014 Salı

Bir haftasonu...bir seçim...bir kumpir...bir p.tesi öncesi...


 

    Daha dün haftasonuydu , seçimdi derken salıyı bitiriyoruz nerdeyse. Bende bir önceki hafta aldığım açık havanın bedelini ödüyorum cumadan bu yana.Üstelik ilk günler daha iyiyken bu gün ağrımadık yerim yok gibi. Birde ilaç kullanamama ve dinlenememe eklenince halim muhteşem …C.tesi u.canda hastalanınca c.tesiyi neredeyse uyuyarak geçirdik diyebilirim. Pazar günü bu dinlenmenin faydasını gördük ki öğlen oylarımızı verdikten sonra soluğu nerdeyse rüyalarıma girecek kumpir standında aldık :D Ve şimdiye kadar bir kumpiri bitirmeyi başaramıyan ben koca kumpiri nefessiz yedim, bitirdim, yok ettim : )) u.canda bu halime alışık olmadığı için ben yerken bir sürü resmimi çekti. Gözün parlıyor yerken deyip durdu ben bitirene kadar. Ama pek çok güzeldi kumpirde : D

 

 
 
    Tabi milli avmmizden çıkmadan önce D&R a uğradık. Ve biraz dergileregöz attık. Eskiden hemen ekonomi dergilerine bakıp aylık aldığım dergimi bulur alırken bu sefer anne bebek dergilerini karıştırdım biraz ve anne ve bebeklerle ilgili bir dergi aldım : ) Gerçekten bebek daha haberdar olduğumuz andan itibaren kendini bir şekilde hayatımızın her karesine dahil ediyor : ) sonrasında henüz hastalığı atlatmadık fazla abartmayalım deyip evin yolunu tuttuk. Akşamda geçen akşam izlerken uyuyakaldığım “ Hükümet Kadın 2 “ filmini tamamladık. Ama nedense daha fazla bişeyler bekledim hep izlerken.İlkinde daha çok gülmüştüm galiba 2 si bana biraz eksik eldi.  Günün sonunuda L koltuğumuzda uyuya kalarak tamamlamışız ki ertesi gün saat uyarlamasından dolayı keşke biraz daha uyusaydım dedim hep : )

Hiç yorum yok: