14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 22 ekim 2012 pazar

Evet hayat sürprizlerle dolu....bazen güldüren bazen düşündüren bazen ağlatan..
       Hayat sürprizlerle dolu. Kimi zaman hoşumuza giden kimi zamansa acı veren, hoşlanmadığımız...
      Geçen haftadan beri süregelen grip ve öksürükten henüz kurtulamadım malesef :( Üstüne bide dün u.canla sahilde yaptığımız yürüyüş tuz biber oldu galiba. Aslında niyetimiz sahil kenarı değildi ama sinemada  uzun hikayeye geç kalınca temiz hava alalım deyip çıktık avm den. Nereye derkende sahile yakın bi yerde oturup bişeyler yedik içtik. E..buraya kadar gelmişken havada fena değil yürüsek mi diye düşündük sonra.Tedbir olarak hırkasınıda yanına aldı .ucan. Üşürsün senn deyip .( Beni tanıyor mu ne :) Gidince iyidi de dönüşte benim öksürük başladı yine. Hayır karizmam çizilecek dememe rağmen sonunda u.canın bana bi kaç beden büyük gelen hırkasınıda giymek zorunda kaldım. Sağlık herşeydir ve bu uğurda karizma da çizilebilir bazen diyerek :D  Üşümeme rağmen bi çok resimde çektim, çektirdim :D Ben hırkanın derinliklerine gömülmüş ısınmaya çalışırken " hah şu ağaç güzel çekelim, sağ yap, kollarınıda alalım"  ...falan filan deyip :)
 

  U.can beni eve bıraktığında saat henüz erkendi. Eşofmanlarımı giyip yatağıma girdim hemen dinlenmek için. Yediğim soğuğu alıp götürsün istedim pikeme sarılırken. Sonr annem geldi. Teyzemin bir kaç gün önce omuriliğine yakın bi yerde çıkan kütlenin çok ciddi olduğunu ve biran önce ameliyat olması gerektiğini söyledi. Üstelik çook riskli dedi. Bir an şoka girdim sanki anlattıklarını dinlerken. Derdi veren dermanını da verirdi elbet. Öyle olacak İnşAllah . Kötüsünü hiç düşünmek istemiyorum. Ne aptalca şeylere takıp , kendimizi ne kadar üzdüğümüz geldi yine aklıma...böyle  durumlarda ne kadarda anlamını yitiriyor herşey, anlamsızlaşıyor taktığımız şeyler...Evet hayat sürprizlerle dolu....bazen güldüren bazen düşündüren bazen ağlatan..

Hiç yorum yok: