14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 04 aralık 2012

biraz ordan biraz burdan
 Bir süredir üzerimde olan keyifsizliğe sanırım yılgınlık ve yorgunlukta eklenmiş durumda :( Üstelik yapmam gereken onca şey varken parmağımı bile kıpırdatmak istemiyorum. Kendimi yatağıma gömüp tüm gün uyusam yok dışarı çıkıp şööyle temiz bir hava alsam desem yok...hiç bir şey bu keyifsizliğimi üstümden alamayacak gibi hissediyorum son zamanlarda...şu sebepti bu sebepti diye ayrıntıya bile giresim yok...
Hayatımın gidişatına da şöyle bir bakacak olursak spor hayatım tüm zorluk ve yorgunluklara rağmen inatla devam ediyor.

  
bisiklette onbeş dakikamı doldurmaya çalışırken sıkıntıdan çektiğim direksiyonum :)
Üstelik yarın bir aksilik olmazsa platese de başlıyorum :D dilek hocanın ısrarı ile bir heves dedim ama hadi bakalım hayırlısı.Arkadaşımın dediği gibi " kız nasıl debelenicez o topun üstünde milletin yanında öyle "  ...vallaha bende bilmiyorum :) Bi heves deniycez bakalım. Aslında benim amacım iyice öğrenirsem spora gitmeden evde tatbik etmek platesi :D  Tabii bünyem artık bu kadarını kaldırabilrise ...
u.canın bana aldığı küçük bir rüşvet . Aslında iki taneydi ama resmini çekicek kadar bekleyemeyip birini yedim :)

ıkea gezimizden









U.cana gelince nişan için gerekli finansmanla oldukça meşgul bu aralar ;) Benimde kafamı yeterince meşgul ediyor bu konu doğrusu. Bu tür işler ne zormuş gerçekten. Alışverişi, mekan bulması vs.vs ...bakalım nasıl olucak. Şu işin de altından kalkarsak sanırım derin bir nefes alıcam. Çünkü bu aralar strestenmidir bilmiyorum ama herşey kafama takılacak bir sorun gibi çıkıyor hep karşıma :(
    Dün u.canın bir fikrimiz olsun ev düzeni ile ilgili hadi ıkea ya gidelim demesi üzerine ikea ya gittik. Ve tabiki benim ilgimi çeken kitaplık ve ışıklandırmalara takıldım ben yine :)

kitaplık ışıklandırması hoşuma gitti :)
 Çok dayanıklı olmasada fikir vermesi açısından gezilebilir. Ama pazar günü değill!!!   Allah ım o ne kalabalıktı öyle ben ki ellerim genelde buz gibidir sıkıntıdan ateşim çıktı ellerim çatlıycaktı nerdeyse...elini sallasan bi kaç kişiye çarpıyosun üstelikte...bir süre gezdikten sonra daha fazla dayanamadım ve kendimizi ordan nasıl dışarı attık bilemiyorum...sonrasında da ist.forumda bişeyler yiyelim dedik ama oturup yemek yiycek yer bulmak ne mümkün...Artık oranın havasına da dayanamadım ve çıkalım dışarı bir yer bulursak yeriz yoksa razıyım açlığa dedim. Yeter ki bu kalabalıktan kurtulalımm ... Günün sonu biraz yorucu oldu anlaşılacağı üzere...ordan da kardeşime gittim ve şubat ayında beklediğimiz Ayşe bebeğin gelen mobilya ve elbiselerine baktık kardeşimle...her yer pembiş pembiş olmuş :) Artık benim nişandan hemen sonra gelecek Ayşe bebek inşşşAllah :) Bekliyoruz kollarımızı açmış :)
    Görüldüğü üzere bir çok hayat gibi benimkide gelgitlerler dolu...bu aralar beni çok zorlayan...

Hiç yorum yok: