14 Mart 2014 Cuma

Yağmurlu bir İstanbul da haftasonundan küçük anektodlar ;) : )

10 Mart 2014 Pazartesi


        Haftasonu olmasına rağmen c.tesi çok uyuyamadım.Saat ona kadar zor durdum yatakta ve nihayet yeter bu kadar deyip kalktım. U.Can işe gittiği için sadece kendime bir tost yapıp kahvaltıyı geçiştirdim. O olsa kesinlikle bi tostla kahvaltı yapmamıza izin vermezdi . Sonra bi havaya baktım bi kendime..bi havaya baktım bi kendime : ) C.Tesi müşavirlik staja başlama sınavım vardı ama tamda sınav evresinde hamile olduğumu öğrenip birde yeni geride bırakmış olduğum üç ayıda zor geçirince öyle çalışma fırsatı bulamadım maalesef : ( Okul hayatım boyunca bir sınava girmemezlik yapmadığım için bu sınava girmemek beni vicdanen ezdiyse de sonunda çalışılmadan kazanılamayacak bir sınav olduğu için günümü evde ve evimle geçirmeye karar verdim. Bir daha ki sınav hakkıma kadar umarım çalışabilirim. ( bunun için bir plan yapmayı düşünüyorum )

Evet ben bu derin hesaplamalar içinde gidip gelirken annem aradı. Kız kardeşimden sınava girmeyeceğimi öğrenmiş. Saygıyla karşıladı. O zaman babanla biraz sana gelelim dedi. Derken komşum yengem aradı bana gel diye. Ve ben herkesi bende topladım en sonunda : ) Güzel bir gün oldu. Akşama doğru dayımda geldi ve bizi nöbetçi avm miz kurtarıcımız marmarapark ve bauhaus a götürdü. Annemler yeni kombi aldılar. Ben eldiven görünce bi tanede siyah alıyım dedim. Annem zorla ben alıcam dedi. O aldı. Sonra yengem bi tane yeşil beğendi. Ben alıcam dedi. Ooo sizinle giderim ben hep bundan sonra böyle yaparsanız dedim. Ve küçük Emrah modunda kaşlarımı indirip param var beniiim deyip kendim aldım yeşili ;)


 
yeni cicilerim : ) siyahı kullanmaya başladım bilee : )
 
 
dikkatimi çekenler.....bauhaus ta duvarlarını süslemek isteyenler için bir alternatif ;)   
 
 
Pazar günüde en fazla saat ona kadar uyuyabildik ve sonunda kalkıp hava hafif yağışlı olmasına rağmen hem biraz yürüyüş yapıp hemde alışveriş yapıp eve döndük. İkimizede hava almak iyi geldi. Sonra biz mükellef bir kahvaltı yaparken hamarat kızımız ç.makinamızda çamaşırlarımzı yıkadı , pakladı : ) Bizde mutfağı toplayıp, çamaşırlarımızı astık. Ve biraz Pazar tembelliği yaptık : ) Öğleden sonra da bi kaç gündür lahmacun aşermem yüzünden ki pek yediğim bişey değildir  sıkı sıkı giyinip yağmur altında nöbetçi avm miz m.parkın yolunu tuttuk. Ama maalesef sadece elektrikli fırında lahmacun yapan bir yer bulunca yemek istemedim. O zaman döner yiyelim yer kalırsa kumpirde yerim dedim bende : ) ama dönerler o kadar devasa gelince kumpir bi dahaki sefere kaldı artık ; ) ( Onuda unutmadım ,aklımın bi kenarında duruyor )

 
Yemeğimizi yedikten sonra da babama d.günü hediyesi olarak güzel bir hırka seçtim ...
 
ve gitmeden bi ev aksesuarlarına da bakmamak olmaz deyiip.....
 
dikkatimi çekenler ; )
 
bunlara bayıldım : ) Ki karşıda ki bayanda benim gibi bayılmış gözüküyor vitrindeki bişeylere : )





aynayı çekerken bide kendimizi çekelim şöylee :)



 bunlara özellikle bayıldıım :)

Hiç yorum yok: