13 Mart 2014 Perşembe

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 28 eylül 2012

gün batımı...
   (20.09.2012 floryada gün batımı  )

     Aslında bu resmi çekmeden önce denizde su kayağı yapan bir zat- ı muhteremi görüntüleme hevesine düşmüştüm ki ben telefonumu çıkarıp hazırlanana kadar elimde bir tek bu manzara kaldı  ve u.can bak güneş ne güzel batıyor asıl onu çek deyince bastım telefonumun tuşuna :)
     Ne zaman daralsam, canım bişeye sıkılsa veya nereye gidleim diye sorulsa deniz kenarını tercih eden ben bu güzel manzaranın tam tadını çıkaracakken hafif akşam serinliği yüzünden malesef bir süre sonra üşümeye başladım. u.can ile güzel güzel sohpet ederken mevzu nerelere gitti bir an kaçırdım doğrusu...ve kendimizi bir anda başkalarının sorunları ve mutsuzluklarını konuşuyor  bulduk..bir ara artık üşümeninde verdiği etki ile küçük bi çığlık attım " yeteer " diye ..." yeter olumsuz şeylerden konuşmayalım " Cevap gecikmedi tabi.. " canım üşüdün sen , kalkalım istersen "  :D tabi kalktık.
      Ertesi gün u.can " dün ağzıma geldi evlenme teklif edicektim  ama o kadar sakin duruyodun ki sormaya cesaret edemedim , belkide alacağım cevaptan  korktum. Bende o şeyle aklıma ne gelirse anlattım ." dedi Aslında ben sana bu teklifi yapıcam sende ben yapana kadar düşün bana tek bir cevap ver "  demişti bana ...herne kadar ısmarlama gibi gözüksede annemin dediği gibi enterasan bir kızım ve benim evlenme teklifimde anca bu şekilde olur herhalde :) ...malum bu evlilik işleri ile pek alakası olmayan ve daha önce sıcakta bakmamış biri olarak beni bu fikre alıştırmaya çalışıyor , canım :) 
İyi yapmışsın dedim yüzümde koca bir gülümseme ile :D üşüdüğüm zaman doğru dürüst düşünemem diye :)
Gelen cevap....seni senii :) s.s. u.can :D

Hiç yorum yok: