14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 13 kasım 2012

Spor bir yaşam biçimidir :D
13.11.2012 GÜNCESİ

hımm...bayılıyorum şu sıcak çikolataya :) Tamda spora başlıycağımın gündüzü ama naapalım vazgeçemem ben bundaaan :)

U.canla yaptığımız bir saatlik öğle kaçamağında iyi gitti :)

Vee...akşamında sporda birinci günümü yaşadım :) Hocam çok şeker bir kız. Tüm sorularıma cevap verdiği gibi ekstradan bilgilendirdi de beni. Jelibonu bırakıcaksın demesi beni bi sarstı ama artık jelibonla hocanın arasını yapıp bi onu bi onu dinlemeyi düşünüyorum ( Hoca duymasın :D) Vücudum ham olmasına rağmen dediği herşeyi yaptım. Sadece biraz kondisyona ihtiyacım olduğu için haftaya da bana uygun bi proğramla çalışıcakmışız :) Hadi bakalımm...Yalnız spora gitmeden önce Dileğin gelmesini beklerken biraz mağazalara baktığım ve akşam geç gelen kardeşimin sporunun da bitmesini beklediğim için eve geldiğimde saat ona geliyordu . Ama bundan sonra erkenden gidip başlıyıp eve dönücem inşşşAllah ...yoksa spor hayatım başlamadan biticek bu yorgunluğa dayanamayacağım için :(  Zaten herkes spor hayatım için bi ömür biçiyor ve en uzunu şimdilik üç haftacık :)
son olarak hocamın dediği gibi hayatta her fırsatı değerlendirip yürüyüş vs. sporu yaşam biçimimiz yapmak lazım ;) lazımışş.. o zaman naapalım..yaparız olur :D dimi ama ;) :)

Hiç yorum yok: