14 Mart 2014 Cuma

uzaktayken corcianaz' ın güncesi 15 kasım 2012 perşembe

 

Spor bazende karnının, kollarının ağrımasıdır : )

    Sabah zor uyandığım, telaşla hazırlanıp dışarı çıktığım ve servisi kıl payı yakaladığım bir günü yaşıyorum. Üstelikte bir gün önce spor yaptım ve bi yerim ağrımıyo derken geceden beri her yanım ağrıyo :(( Ne ilginç şeymiş bu spor böyle..karın kaslarından tutta omuzlarım, kollarımın birleşme yerii...daha da daha yaniii...tıpkı küçükken pikniğe gidip normalden üç dört katı efor sarfedip ertesi günü pert olduğum zamanlar gibiyim...Böyle giderse kaçarı yok kas bile yaparım ben :D Öğlen u.canla yemekte porsiyon dönerim ve patates kızartmalarını bir güzel mideme indirirken ,  dedim ona . Bu gidişle senin değil ama benim baklavalar olucak diye :D haliyle bu ihtimal hiçte hoşuna gitmedi. Kas yapmaya başladığım an spor hayatım bitermiş :D  Bi kıza kas ne gerekmiş ..falanda filan .. :D  her neyse ben biraz kondüsyon tutsam bana yeter. Fazla kasta gözüm yok. Bakalım akşama nasıl geçicek :)

    Hani sanki İstanbul un elindeymiş gibi her gelen bi seslenir ya ona " ulen İstanbulll..... " diye , kesker alaka olsada öyle bi içimden geldi , benimde pek bi seslenişim geldi yaaa :) ulennn spor.....    

Hiç yorum yok: