14 Mart 2014 Cuma

vee mutlu soon : )

11 Mart 2014 Salı


Ve mutlu sooon : )


 dışarı çıktığımızda ince yağmur ve sisten görünmez hale gelmiş meşhur kulemizin durumu ; )

    Nihayet haftasonundan beri yeme hayalleri kurduğum temiz taş fırın lahmacunlarıma bu gün ulaştım ve bir güzel mideye indirdiim : )   Öğlen yemek çokta gönlüme göre olmayınca yıllardır beraber çalıştığımız Metin ‘ e hadi lahmacun yemeye gidelim dedim. Yağmurdan dolayı Metin yola bakarken yer bulma görevini de ben devraldım. Bi süre gittikten sonra yolun solunda bi yer gördüm ve durup yağmurdan kaçarak içeri daldık. Tabi benim ilk sorum her zaman ki gibi lahmacun istiyoruz ama etinize güvenebilirmiyiz oldu : )  ( Hoş daha güvenemezsiniz diyeni görmedim : D Her neyse bizimle çok ilgilendiler ve adam gittiğimiz yerin buralarda meşhur olduğunu heryerden müşterisi geldiğini söyledi. Lahmacunlarımız gelince daha kokusundan anladım güzel olduklarını ve müthiş memnun kaldım diyebilirim : )  Ve biz yemeğimizi bitirmek üzereyken baktık ki yavaş yavaş kelli felli müşteriler gelip masa doldurmaya başladılar. Çok lüks bir lokanta olmasada temiz ve güzel yemekleri var .Yolunuz beylikdüzü tarafına düşerse tavsiye ederim ; )

 














önce tereayağlı güzel bir mercimek çorbasıı :)


Vee...

 
 
Gelsin lahmacuunlaar  : )   ( Sen nelere kadirsin bebiş..bu lahmacuna bu kadar sevgi beslediğimi hiç hatırlamıyorum : D )

Not: Önceden ararsanız siz gidene kadar entep lahmacununuzu da yiyebilirsiniz ki bu çok özel tadına doyulmaz bir lahmacunmuş amcamızın dediğine göre. Bi daha ki sefere denemek üzere deyip suratımda koca bir gülümsemeyle ayrıldık lokantadan : D

Antepli Dürümcü Tel: 886 72 61- 886 20 31 ( KIRAÇ civarındaysanız  , Ev ve işyerlerine servisleride varmış )  Bu da ilgisi ve lezzetli lahmacunlarından dolayı amcamıza küçük bir reklam katkısı olsun : )

Hiç yorum yok: