6 Mart 2008 Perşembe

Dön bak dünyaya...

Yalnız kaldıysan , kalkıp pencerenden bir bak
Güneş açmış mı , yağmur düşmüş mü
Dön bak dünyaya
Herkes gitmişse , sakince arkana dön bir bak
Dostun kalmış mı , aşkın solmuş mu
Dön bak dünyaya , dön bak dünyaya
Bir sonbahar kadar yalnız ,
bir kış kadar savunmasız
Ya da ilkbaharsan ,yolun başındaysan
Asla vazgeçme ,
kalkıp da pencerenden bir bak
Güneş açmış mı , yağmur düşmüş mü
Dön bak dünyaya
Pinhaninin dön bak dünyaya adlı şarkısının sözleri bunlar…ben dinlerken çok keyif aldım…üstelik BERRAK üç dört gündür sürekli bu şarkıyı açıp aklımıza kazınmasına vesile oldu diyebilirim…Dün beraber bu şarkıyı dinlerken şarkının kendine verdiği histen bahsetti biraz da…”Sanki birini intihardan vazgeçirmek için söylenen sözler gibi “ dedi… Bende de bunalıma girmiş birine elinde kalanlara rağmen vazgeçmemesi için verilen bir tür öğüt gibi bir his uyandırdı son satırlar…Sizde nasıl bir his uyandırır bilmiyorum ama güzel bir şarkı ve bunaldığın anda “ dön bak dünyaya … daha önce hiç bakmamış gibi…en özgür hislerinle…saçların rüzgarda dalgalanıyor ve adeta nefes alıyor gibi…”

2 yorum:

dddental dedi ki...

beni rahatlatan harika bir gruptur sessiz sakin bu şarkıda en çok beğendiğim sonundaki o harika uzun müziğidir...kalıcı bir grup olacağından eminim çünkü farklılar.teşekkürler

corcianaz dedi ki...

Rica ederim:)Herkeste benzer hisleri uyandırdıkları için bende kalıcı olacağı düşüncenize katılıyorum;)