3 Mart 2008 Pazartesi

Bir süredir...

Geçen haftadan beri bloğuma uğrayamıyorum.Ama sizi temin ederim ki mantıklı bir sebebim vardı ; )

Cumartesi günü ateşimin çıkması üzerine dört gün inen çıkan bir ateş, üşüme nöbetleri ve boğaz ağrısı ile boğuştum. Şimdiyse öksürük ve kulak ağrısı ile uğraşıyorum.
Tam koca bir poşet ilacım var. Geçen yılıda düşünürsem uzun zamandır bu kadar kötü hastalanmamıştım. Öncelikle hep hasta yatmak zorunda kalmak çok sıkıcı. Allah beterinden saklasın ve tüm hastalara acil şifalar versin inş.Allah. Gerçi eve gelen herkesin ellerinde sevdiğiniz bişeylerle gelmesi pek fena sayılmaz ama : )

Bu zaman zarfı içerisinde beyaz karlar bizi terk etti gitti . Şimdilerde adeta bahardan
Günler yaşıyoruz. Gerçi kendi sıkıntımdan bu günlerin tadını çıkaramıyorum ama inşAllah
Nazım Hikmet’ in şiirindeki gibi

“ Güzel günler göreceğiz güneşli günler “

Sevgiler…

4 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Geçmiş olsun...

corcianaz dedi ki...

saolun:)

ortanca34 dedi ki...

günaydınlar..
çok geçmişler olsun...inşallah hep güzel günlerde beraber olalım..

corcianaz dedi ki...

günaydın selmahlc :) Güzel dileklerin için teşekkürler..bende bütün kalbimle katılıyorum...nice güzel günlerde beraber olmak dileği ile:)