20 Mart 2008 Perşembe

CİHAT AŞKIN...İSTANBULİN....VE ETKİNLİK

Keman çalarken parmaklarım istemediğim yerlere kaydığında veya bazen bir parçaya takılıp bir türlü istediğim performansı alamadığımda hemen elimdeki keman albümlerine sarılırım ve devamlı dinlerim. Bunun beni motive ettiğine inanıyorum. İşte bu hafta sonuda buna benzer bir ruh hali içinde olduğum için teselliyi albümlerimde aradımJ Ve Cihat Aşkın’ ın “ İstanbulin” albümünde karar kıldım. Kemanı seven herkesin kaçırmaması gereken süper bir albüm bence. Hafta sonu şehir dışında olduğum için Cihat Aşkın eşliğinde bol bol yürüyüş yaptım bizimkilerle. Özellikle de hayranlığımın son noktaya ulaştığı anlarda yanımdakilere de dinlettim , yüzlerinde benim ki gibi bir ifade yakalayabilirmiyim diye… Gördüm ki sonuç müspet :) tek hayran kalan ben değilmişim.

Şimdi neden bunlardan bahsettiğime gelelim :) Üyesi olduğum Aşkın grouptan aldığım etkinlik haberlerini paylaşmak istiyorum :)

Bugünün Toplumuna Sağlıklı Müzik

Müzikbilimciler Sosyalbilimcileri Ağırlayacak!

Bir ülkenin iyi yönetilip yönetilmediğine mi bakıyorsunuz? Müziğe bakın! Konfüçyüs

İçinde bulunduğumuz süreçte, ülkemizde toplumsal anlamda gözlenen kabuk değiştirmede müziğin önemi büyüktür. İşlevsel olarak değerlendirilmediği takdirde müziğin yarar sağlamayacağı anlaşılmaktadır. İşte bu noktadan hareketle; müzikbilimciler ile diğer disiplin mensuplarını bir araya getirerek “bugünün toplumuna sağlıklı müzik” sunumu için gereken üretimi saptamak, bunun için tartışma zemini oluşturmayı amaçlıyoruz.



“ BUGÜN, TOPLUM VE MÜZİK ” TARTIŞMA ZİNCİRİ - 1

22 Mart 2008 Cumartesi / Saat: 15.30 / Caddebostan Kültür Merkezi

“ Tartışma ve Dinleti ”
Düzenleyen ve Yöneten: Ersin Antep
Tartışma
Cihat Aşkın (Sanatçı-İstanbul Teknik Üniversitesi), Ali Ergur (Toplum Bilimci-Galatasaray Üniversitesi), Ferruh Gençer (Yayıncı-Pan Yayınevi), Ersin Antep (Müzik Bilimci-Andante Dergisi), Hakan Ergül (İletişim Bilimci-Anadolu Üniversitesi)


“ Schumann ” Dinleti

Gürkan Kırankaya (Klarnet), Can Okan (Piyano)

NOT. Ben biraz araştırdım arkadaşlar etkinlik ücretsiz olup gişeden davetiye alarak katılım sağlanabilir;)

* * *

CIHAT ASKIN NTV RADYO’DA

Cihat Askin 22 Mart 2008 Cumartesi gunu saat 10.00 da NTV Radyo’ da Tuncel Gulsoy’un konugu oluyor. Programda sanatciyla yapilacak sohbetin yanisira onun CD lerinden secilen 6 parcada yer alacaktir. Sanatci ayni zamanda 1 Nisan 2008 tarihinde Cemal Resit Rey Konser Salonunda yapacak oldugu cok ozel bir konser hakkindada canli yayinda aciklamada bulunacaktir.

Hiç yorum yok: