4 Nisan 2014 Cuma

Sağlık herşeydir...bazen bir tük kahvesi hayattır...cuma güzeldir....cumalar güzeldir :)


        Bazen zor zamanlar yaşarız ve sonrası iyi sonuçlandığında büyük bir rahatlama alır yerini. Dün akşam annemle konuşurken “bişey söyliycem ama sakın üzülme korkma sonu iyi bitti”  deyince büyük bir tedirginlikle onu dinledim.  Bir gün önce onu aradığımda biraz telaşla beni sorduktan sonra telefonu kapatmasından şüphelendim ama belkide dışardan sesler geliyodu dışarda işi var diye düşündüm. Meğer bir süredir yüzünde biraz uyuşma var diye babamla beraber hastaneye gitmişler ve doktor tomografi sonrası beyninde bir kitle olduğunu ve kanama gördüğünü söylemiş. Hemen ameliyat gerektiğini annemi eve gönderemeyeceğini..Sonra kardeşimin gelmesi ambulansla Cerrahpaşa yolculuğu ve daha öce teyzemi ameliyat etmesi için çok uğraşılan beyin cerrahı bulunmuş. Renkli emar falan derken ben hariç bütün sülae hastanedeymiş. Çok şükür ki doktor bir kanamanın söz konusu olmadığını görülen kütlenin nerdeyse yirmi senelik olduğunu kendisine bir zararı olmadığını söylemiş. Yılda bir emarla takip etmemiz yeterli demiş ki dayım annem yanında değilken o kadar ısrar etmiş ki doktor çareyi iyi olduğuna dair yemin etmekte bulmuş artık. Ve bana durumum dolayısıyla hiçbir şey söyletmemiş annem. Tabi sonuç ne kadar iyi olursa olsun gözyaşlarımı tutamadım. Halende üstüne konuşunca tutamıyorum. Çok şükür ki sonu iyi oldu. Binlerce şükürler olsun. Babam kurban adamış . En kısa zamanda onu kesicez inşallah. Bu sabah yüzüm gözüm şişmiş olsada ağlamaktan içim de annem iyi olduğu için iyi hisler var. Rabbim kimseyi sevdikleriyle sınamasın ve başımızın tacı annelerimizi babalarımızı başımızdan eksik etmesin inşallah …
…..
Bu güzel Cuma sabahına da iyi haberler şerefine kendime Derya nın yaptığı bu güzel kahveyi ısmarladım. : ) Ve son söz….Sağlığımız yerindeyse herşey bir şekilde çözülür;)

Hiç yorum yok: