14 Nisan 2014 Pazartesi

Sevdiklerimizle bir pazar günü...


  C.tesi günü doktor çıkışı u.can beni annemlere bırakıp işine giderken kızkardeşimi de alıp bize götürdüm. Üstüne de güzel bir sürpriz yapıp ikindi gibi annem ve babam geldi : )  Gerçi akşam babam eve döndü ertesi sabah kahvaltıya gelmek şartıyla ama annem ve kızkardeşim bizde kaldı. Biraz yemek, dinlenme derken sağolsunlar beraber biraz evi topladık. Akşam u.canla yemeğimizi yedik ve geç saatlere kadar ( u.canın gözleri kapanmaya başlayana kadar daha doğrusu J ) oturup sohpet ettik.Ertesi sabahta erken uyandık ve evin son rotüşlerini yaptık ki kapı çalındı. Ablam, eniştem , babam, kızlar ve ablamın tatlı , bal oğlu tıntırış geldi kahvaltıyaa : ) Bende üstüne komşum olan dayımlarıda çağırınca kahvaltıya tam bi aile günü oldu : )
Kahvaltımızın ilk hali ki son hali sadece boş tabaklardı : ))
 
 
 
Günümüz güzel başladı . U.can saat onikiye doğru işe gitmek zorunda kalınca bizde kahvaltı, kahveler derken sonrasında yengemin ısrarı üzerine onlara geçtik ailecek. Orda da benim evin en sevdiğim yeri olan kış bahçesinde  sırtıma güneş vura vura biraz zaman geçirdim bende : )
 
ve tabi kız kardeşimle beraber yengemin o güzel çıçeklerini ve kendimizi bir güzel resimledik burda günün hatırası olması adına ; ) : )
   Ve akşam  u.canın beni almaya gelmesiyle sevdiklerimizle geçirdiğimiz güzel bir pazar gününe nokta koyduk :)
 
 

Hiç yorum yok: