28 Nisan 2014 Pazartesi

haftasonundan...


   Bu aralar böbreklerimdeki ağrıdan dolayı hareket alanım çok kısıtlandı. Ancak yakında bulunan birkaç küçük markete biraz da hava almak için uğrayabiliyorum o kadar. Çalışmadığım zamanları daha çok evde dinlenerek geçirmeyi yeğliyorum.  C.teside doktorda tahlillerimizi yaptıktan sonra u.can beni annemlere bırak çok bunaldım dedim. Hazır ablam ve tatlı oğluda onlardayken bol bol sevdim onuda : ) Sonrasında eczaneye ve markete diye çıktık kızkardeşimle. Ve bu sevimli saksıları aldık . Gerçi altı delik olmadığı için saksı olarak değil  dekoratifte durduğu için şimdilik kütüphanemin üstünde yerlerini aldılar. Kafamda onlar için bi kaç küçük şey var. Yeni halleriyle paylaşırım artık ;)

   c.tesi günü kızkardeşimle çıktığımız  küçük market alışverişi yolunda içimize baharın geldiğini telkin eden bu gülden sonra  dün akşam yağan yağmur ,  bu sabahki hafif ıslak sokaklar ve serin hava dur bakalım daha bahara var diyor adeta …

 

Hiç yorum yok: