6 Eylül 2016 Salı

Bir kitap önerisi; )

  Daha dün gece bir günleri bir günlerini tutmuyor çocukların diyordum ki oğlum dur anneciğim ben bunu bir daha kanıtlıyim dedi adeta.Sabah sekizden beri ayakta ve anca bu saat uyumaya ikna oldu bıdık:(
  Bunlar  bir yana dün başladıgım kitabimı okumaya çalıştım bende bizimkinin benimle oynamak istemediği veya bir isteğinin olmadığı aralarda ;)
 Kardesim Sezilin onerip bana verdiği ve kütüphanemde okunmayi bekliyordu öyle usul usul. Teyzemiz pazar günü bize geldiğinde hatirlatinca bende okumaya başladım ;)
   Bu arada küçük bir dip not olarak söyliyim kitap "Jane Eyre "romanının yazarinin hayatını konu alıyormuş ;)
   Biraz dinlendikten sonra oğlusum uyanmazsa maceraya kaldığım yerden devam; ):)
    Sevin ve çook sevilin, sevgiler :)

Hiç yorum yok: