1 Temmuz 2015 Çarşamba

Günaydın :)


     






       Bu güzel ve aydınlık sabaha günaydınlar olsun :)  Sabahın altısında ayakta olma sebebim bebeğim içerde uyurken bende balkondaki minnak bahçemle ilgilendim biraz. Şehrin ortasında kendimize böyle küçük bahçeler yapmak gerçekten iyi geliyor insanın ruhuna. Maydanoz ve nanemi yeni ektim ama süs biberlerim kışın bile biber verdi bana.Hatta küçük bir kavanoz turşusunu bile yaptım afiyetle yedik : ) Diğer cam kenarında yeşil soğanlarımda var. Filizlenen kuru soğanlarımı ekmiştim.Ondan da baya yedik. Birde kurumuş sarımsaklarımı ektim.Onlarda filizlendi. Tavsiye ederim. Bahçeniz olmasa bile cam kenarlarınızı veya balkonunuzun kenarlarını böyle güzel değerlendirebilir hemde organik sebze yersiniz fenamı ;) :)

 


Bu güzelim kaktüste annemin g.yakadaki bahçesinden :)Bütün çiçekleri açmışken görüceksiniz ,muhteşem bir görüntü oluyor. E tabi çok yakında benim balkonumdaaaa  :) (Gidince bir kaçtane alıp ekicem inşAllah ;) 

Hiç yorum yok: