28 Ekim 2015 Çarşamba

Temiz hava bol oksijen :)

     Pazartesi günü eşimin boş gününden faydalanıp annemlerle beraber g.yaka yazlığa gittik. Kışın kendini gösterdiği bu günlerde aydınlık, serin ama güneşli bir gün geçirdik : ) Ve hepimize çok iyi geldi.Her zaman ki gibi varır varmaz etrafı bi kolaçan ediyim dedim ve bahçeden, çevreden güzel kareler çektim ;)      




     Artık kurumaya yüz tutmuş bu çiçekler halen çok güzel bir görüntü oluşturuyorlardı...çekmeden duramadım...Hatta kıyamadığım için koparamadım  ama onları kitabımın arasında kurutup saklamak istedim hiç kaybolmasınlar diye...






Armutlarda on gün öncesine göre artık olgunlaşıp yerlere düşmeye başlamış...Döndüğümüz zaman annemin arabanın arkasına koyduğu armutları farkedince halen bu kadar armutla ne yapsam diye düşünüyorum doğrusu :) Organik bunlar organik :)



           Bahçede iki tane zeytin ağaçları var bizimkilerin...ve bu sene ikiside şimdiden simsiyah olmuş durumda...İnsanın bizzat kendinin bişeyler yetiştirmesi gibisi yok gerçekten ...




     Bu küçük süs biberleri kesink-likle favorim ve bahçenin bir çok yerinde  soğuk hava şartlarına rağmen bunlara rastlamak mümkün...ya tutarsa deyip annem ve babam ekmişler bahçenin bir çok yerine...


 






   
     Öğlen oğluşum uyuyunca onu annaannesive dedesine emanet edip biraz dolaşmaya çıktık. Biraz araba pratiği yaptım tenha yolları bulunca.Dönüşte arabayı park ettikten sonra da birazyürüyüş yaptık eşimle...Vee  eve döndüğümüzde de o özlediğimiz soba keyfinin tadını çıkardık bir güzel...Annem biz gelene kadar kuzineye patatesleri bile atmış...Canım...evlenmeden önce gelir gelmez yaptığım şeylerdenbiriydi bu : ) Tabi  bide muhakkak kestane ile gelirdim buraya...


  

Oğluşumda serin hava yüzünden bir süre dışarda " duman " ı sevdikten sonra muhabbetine kapı ardından devam etmek zorunda kaldı...Onun içinde gerek temiz hava gerekse bahçede organik bulduğumuz herşeyden tattırmamız derken güzel bir gün geçirdik hep beraber...


Sabah eşimin işi dolayısıyla güneş doğarken yollara düşsekte güneşin doğuşunu deniz eşliğinde kademe kademe izleyerek eve döndük...
Kesinlikle fırsatını buluyorsak bi kaçamak yapıp uzaklaşmanın çok büyük faydası oluyor ;)


Hiç yorum yok: